7.16.2010

April 9, 2010
Α ρε Μάναααα…Ράψε τα λεφτά στο στρώμα μην μας τα φάνε οι κ…τράπεζες! Αργεντινή σου ερχόμαστε!
Filed under: Uncategorized — aremana @ 2:42 pm
Κόστος Ζωής στην Αργεντινή
Το επίσημο νόμισμα είναι το αργεντίνικο πέσο.1 ευρώ = 5 πέσος.Μόλις φτάσετε στο αεροδρομιο του Μπουένος Άιρες – Πισταρίνι (ΕΖΕ) καλό είναι να πάτε στην είσοδο του τερματικού σταθμού (terminal) στην Banco Nacion de Argentina (αντίστοιχα σαν την Εθνική μας τραπεζα) όπου και θα πετύχετε την καλύτερη ισοτιμία από σχεδόν οποιδήποτε άλλο ανταλλακτήριο μέσα στην πόλη.
Κόστος ζωής? Ζωή και κότα! Αν και τα συγκεκριμένα πουλερικά δεν είναι ιδιαίτερα διαδεδομένα στις διατροφικές συνήθειες των Αργεντίνων ως επιλογή κρέατος, θα εκπλαγείτε με την ποσότητα και την ποικιλία του φαγητού που μπορείτε να πάρετε ξοδεύοντας 5-15 ευρώ το άτομο σε εστιατόρια. Ο καφές κοστίζει μόλις 1-2 ευρώ (και μόνο ζεστός – και ας βράζει ο τόπος),το ποτό 3-4 ευρώ (με πολύ καλα cocktails 4-5 ευρώ όπου ξέρουν να φτιάχνουν). Για ένα δωμάτιο 2-3 αστερων θα πληρώσετε 15-30 ευρώ το δίκλινο στο κέντρο.Οι επιλογές πολλές-Αποφύγετε τα ενοικιαζόμενα διαμερίσματα με την ημέρα αν δεν θέλετε να σας πιάσουν τον κ…Κατα τ’ άλλα όλα BUENOS!…
Αν προτιμήσετε την επαρχία σας έρχεται ακόμα φθηνότερα… (Μα πόσο πιο φθηνά πια? ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ ΣΟΥ ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ!…)
Leave a Comment
Μάανααααααα….θα φύγω στην Αργεντινή…
Filed under: Uncategorized — aremana @ 1:46 pm
Αν με πηγαίναν αύριο στην κρεμάλα μανούλα μουμανούλα δόλια μάνα ξέρω ποιανού το δάκρυ στάλα στάλαθα’πεφτε από τα μάτια τα μεγάλα μανούλα μου μανούλα δόλια μάναΜια και με γράψανε φονιά πήρα τον κόσμο παγανιά και την ζωή σεργιάνικακό να κάνω στους κακούς που εσύ μονάχα τους ακούς μα ο νους σου δεν τους πιάνειΣτην ερημιά που ‘χα βρεθεί με το ‘να χέρι στο σπαθί και τ’ άλλο στο βαγγέλιοήρθαν μανάδες κι ορφανά κι είπα το δάκρυ του φονιά να τους το κάνω γέλιοΜα τώρα που ‘φτασε η στιγμή να κλείσουν οι λογαριασμοί ποιος τάχα θα μπορέσει να δειπως είχα μια καρδιά σαν της αγάπης τα παιδιά και να με συγχωρέσει;
(Στοίχοι: Νίκος Γκάτσος)
Μααανααααααα….θα φύγω στην Αργεντινή…
Leave a Comment
Πιάσε μια μπύρα…κάντες 2 ή μάλλον τρεις καλύτερα…
Filed under: Uncategorized — aremana @ 1:30 pm
Μια ερωτική βραδιάΜου χάρισες τρελή καρδιάΉρθες ξαφνικά μου άναψες φωτιά
Το τσιγάρο στο τασάκι μου το άφησες,μα την καρδιά μου πήρεςκαι μόνο με παράτησεςΚαι πίνω μπύρες, πίνω μπύρες, πίνω μπύρες
Με δυο λόγια τυπικάκαι δυο βιαστικά φιλιάφεύγεις ξαφνικάκαι πονώ βαθιά
Το τσιγάρο στο τασάκι μου το άφησες,μα την καρδιά μου πήρεςκαι μόνο με παράτησεςΚαι πίνω μπύρες, πίνω μπύρες, πίνω μπύρες
(Στοίχοι: Ψωράκη Ρούλα)
Leave a Comment
Α ΡΕ ΜΑΝΑ!….
Filed under: Uncategorized — aremana @ 9:35 am
A RE MANA…δεν ήξερες…δεν ρώταγες;;;;;Θα με φάει η ξενιτιά ΜΑΝΑΑΑΑΑ….Το δρόμο που μου δείχνεις να βαδίσω
τον γνώρισα από μικρή
ζητάω τώρα κάπου ν’ ακουμπήσω
ν’ αφήσω την παλιά ζωή...
Μια ζωή μέσα στους δρόμους και στις νύχτες,
μια ζωή με παρανόμους και ξενύχτες,
μια ζωή τα ίδια λόγια να μου λένε,
έχω βαρεθεί τον κόσμο και όλα μου φταίνε.
Τον κόσμο που μου δείχνεις να γνωρίσω
τον ξέρω φίλε πιο καλά
τον έχω μάθει πριν σε συναντήσω
απ’ έξω κι ανακατωτά
(Στοίχοι:Τάκης Σούκας - Βασίλης Παπαδόπουλος)
Comments (2)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου